onsdag 25 juni 2008

När jag går till jobbet med mina nya hörlurar och balla solglasögon känns det som inget i hela världen kan få mig ur balans.. nördigt, jag vet. Men ibland kan det faktiskt vara skönt att känna så. Mina morgonpromenader har blivit en självklarhet och jag njuter lika mycket varje morgon när jag ser hur Stockholm vaknar upp.
Jag har nu två veckor kvar på jobbet och sedan blir det 3 veckor semester, något jag ser väldigt mycket fram emot. Förhoppningsvis ska jag åka ner till Lidköping och umgås med min släkt. Det kan vara skönt att komma bort från storstaden ett litet tag.

Idag va en jobbig dag och jag hoppas att det tar ett bra tag innan jag får uppleva det igen. Att ta vara på varje minut man har med de man älskar är bland det viktigaste som finns. Jag måste bli bättre på det. Det är många gånger man tar det förgivet.

Inga kommentarer: