söndag 22 juni 2008

Är nu tillbaka i stan efter en lång och skön helg ute i skogen. Midsommar blev inte riktigt som jag förväntat mig. Jag fick lite nyheter som jag inte va beredd på att få, tror iofs inte att man kan vara beredd när man får sånna nyheter.
I vilket fall så hade jag mina nära och kära runt mig hela helgen och det va ju helt klart med än vad jag kan ha önskat mig.

I Torsdags va jag och Magnus på JAY-Z konserten i Globen. Patricia och pojkarna från Götet va oxå där. Konserten va verkligen helt fantastisk och stämningen i globen fick mig att rysa. Det va helt klart bättre än ja förväntat mig.
det är najs att gå på konserter och spelningar, nästa som är planerad är Coldplay i september men jag vill ju hinna med ett par innan dess. Jag har ju några som står högt på listan av vad jag vill se.

Nu är det bara en vecka kvar innan jag har semester. Jag kommer att vara ledig i en hel månad. det blir till att sova,sola,träna,njuta och åka på små resor runt om i Sverige.

Inga kommentarer: