onsdag 24 september 2008

Just nu sitter jag och väntar på att mitt APT möte ska börja. Jag öppnade idag och ska igentligen sluta 15.00 men eftersom det blev så att mötet just låg på denna dag kommer jag inte komma hem förens 21.30 om jag har tur. Så just nu för att fördriva tiden sitter jag och söker på Teneriffa resor. Jag ska ju åka med min käresta två veckor i vinter så jag känner att det kan vara dags att köpa resan snart. Det känns dock som om priserna bara stiger och jag har inte lust att lägga ut 4000 på en resa till spanien när jag kan få en resa till New york för lika mycket. Iofs tror jag att denna resa kommer bli storslagen och jag kommer ju även få träffa underbara Alexandra som jag inte sett på så länge. 4000 känns inte så mycket helt plötsligt. Det är sjukt va tiden går, snart är det tre år sen vi sågs, det känns som det va igår vi åkte ut till Arlanda för att lämna av henne. Det är bara tre månader kvar tills vi ger oss av dit och jag får ge henne den största kramen som finns. Jag ser mycket fram emot resan.
Imorgon är det redan Torsdag och jag ska på mitt efterlängtade Spinningpass. Det är så JÄVLA sjukt jobbigt men endå helt fantastiskt skönt. Jag är glad att jag änligen har kommit igång.
Kanske når jag mitt mål innan jag far iväg till USA nästa år. Who Knows? ;)

Inga kommentarer: