lördag 11 oktober 2008

Igår va hur trevligt som helst, Patricia, Åsa, Tilda, Danne, Tommy och Viktor va mitt sällskap och vi öla gärnet på mest. Det va riktigt roligt att träffa allihopa..
I dag har jag varit i stan med syster, mamma och mormor. Vi fikade på kaffekoppen och sedan begav vi oss till Livrustkammaren. Jag blir alltid lika lyrisk när jag går och kollar där. Broderierna och det jobb som männsikor lagt ner för att få ihop dom där klänningarna och kostymerna, Det är fantastiskt.
Idag ska vi fira syster som fyller 15 år på måndag. Mormor och Morfar har kommit upp över helgen bara för att vara här för det. Det är sjukt mysigt att ha dom här uppe, man ser dom allt för sällan det är ett sånt avstånd imellan oss.
Imorgon ska vi gå på Ted Gärdestads hyllingen på Cirkus. Det kommer bli en underbar helg.

Jag har även fått reda på lite nyheter som har gjort mig mycket glad. men jag tänker inte avslöja dom än då det inte är helt klart om det blir så.
<3


Igår ringde Renee och Philip, det va det bästa som hänt under hela veckan.

Inga kommentarer: