söndag 2 november 2008


Jag har under den senaste tiden funderat på vad det är jag vill göra i framtiden. Eftersom jag gick Mode/design i gymnasiet så känner jag att jag kanske ska fortsätta på den banan och fortsätta att utbilda mig på en annan skola med samma inriktning. Jag har kollat runt lite och nu har jag hittat en skola som jag verkligen tycker skulle passa mig, dom har hur många olika majors som helst och dom har campus på två ställen som jag verkligen skulle kunna tänka mig att flytta till, San Fransisko och San Diego. Skolan heter The Fashion Institute Of Design And Merchandising (FIDM)
Eftersom jag har tänkt länge på att öppna en egen klädbuktik eller iallafall jobba inom ett klädföretag så kan det ju vara bra att få lite mer kött på benen innan jag ger mig in i det.
Jag har iallafall skickat efter lite blanketer och mailat till skolan så nu får vi se vart det tar mig. Dom har redan mailat tillbaka och berättat vad det är jag måste göra. Det känns på nått sätt rätt.

Inga kommentarer: