söndag 2 november 2008

Kan man reklamera en hårfärg? för om man kan det så är jag först till kvarn. jag är inte längre blond utan nu har jag någon konstig röd ton uppe vid hårbotten och i resten av håret är det en blanding av min gammla färg och en grå grön färg. Jag bad om att få en guldblond färg och jag vet inte hur många gånger jag sa att jag INTE vill att håret ska se grått och tråkigt ut, utan att jag vill ha en färg som känns 'levande'. Nu tror man säkert att jag gick till värsta sunk stället och fixa håret men det va verkligen inte så. Jag gick till ett jätte bra ställe på hantverkargatan som har fått hur bra kritik som helst. Och jag kan tycka att om jag lägger ut 1500 kr på att klippa och slinga så ska det iallafall bli som man velat ha det från början..
Så imorgon ska jag gå tillbaka till stället och begära pengar tillbaka eller så får dom fixa håret så att det ser ut så som jag ville ha det.. Såhär kan jag bara inte se ut.
Trodde att man skulle få vara fin nu under Halloween helgen och känna sig lite sådär små snygg som man gör när man har varit och fixat håret, istället så låg jag hemma och tyckte att livet va förjävligt när man måste se ut som om man hällt målarfärg i hela håret. (kanske inte är riktigt så illa men det kändes som det igår)

Shit va tråkigt inlägg det blev men jag kände bara att jag måste få ventilera lite.

Gårdagen blev dock lyckad, jag mötte upp Åsa, Pat, Tilda, Marwin och Jimmy på Mest. Drack en öl och sedan va det redan dax att dra sig därifrån, vi strosa runt ett tag innan mitt entourage besluta sig för att åka hem. Jag mötte då upp min kära vän Bill och vi tog en fika på donken med en snabbgenomgång på vad som hänt i våra liv de senaste 2 månaderna. Alltid lika kul att träffa han. Vid 3 va jag hemma igen och låg i min säng. Otroligt skönt.
Idag gick jag, mor och syster en lång promenad runt Fredhäll och sedan blev det bara mys hemma hos dom.

Imorgon är det måndag och jag har en jävla massa att göra. Jobba, sola, tvätta, shoppa ;) och förhoppningsvis färga håret.

mycket kärlek

1 kommentar:

Anonym sa...

SJÄLVKLART man reklamera en ''hårfärg'', du måste gå tillbaka och säga att du är missnöjd...det är deras skyldighet att göra något åt det!