onsdag 12 november 2008

Mina nya älsklingar!



Efter en lång dag på jobbet åkte jag förbi Pat på jobbet, blev dock bara en snabb shoppingrunda eftersom jag skulle iväg på bostadsrätts möte. Men mitt inköp blev lyckat och jag är kär i mina nya skor.
Imorgon ska jag ta en spruta inför Thailand, tro mig när jag säger att jag kommer gråta,skratta och svimma på samma gång. Det där med sprutor är inte riktigt mig grej.

Nu ska jag sova och förhoppningsvis inte vakna upp imorgon och känna att jag inte somnat än, det är fan den värsta känslan i världen.
mycket kärlek

1 kommentar:

Anonym sa...

Spruta :O Jag råkade kolla när pappa tog sin. Fy fan! Jag hull på att spy. Och sen när jag skulle ta så gick jag direkt efter. När vi skulle ta spruta i skolan så började jag storlipa och vägrade. Sen fick jag lägga mig ner och hållsa för öronen och blunda. Då blev det bra, Prova de, det känns inget då (Y)