torsdag 15 januari 2009

efter en lång och ansträngande dag på jobbet sitter jag nu hemma i min lilla lägenhet med två av mina favorit pojkar. det är total lycka just nu, inget kan slå denhär känslan.
jag va och käka middag med jobbet idag och jag hade jävligt trevligt måste jag erkänna. Jag och Paaaanda hade girl talk så det bara skrek om det. det känns så skönt att ha nån i min ålder på jobbet så att man kan vara sig själv iallafall några minuter per dag. Annars blir det lätt så att man inte riktigt kan prata och bete sig som man vill. nej slut pratat om jobbet, det är så tråkigt att både läsa och skriva om. Imorgon blir det utgång med philip och hans crew. Kommer bli första gången jag går ut sen innan min bday i mitten av dec. NAAAAAJS, fast mindre najs är ju anledningen till att vi alla ska ut. philip drar till usa på lördag och kommer inte hem för ens i maj. BAH! det suger B A L L E. men men det går fort.
nej nu ska jag hänga lite innan jag ska sova..
peace

Inga kommentarer: