lördag 17 januari 2009

philip har åkt och pat har kommit tillbaka, livet återgår till det normala och på måndag börjar verkligen vardagen igen. Det känns ganska skönt att komma in i dags rytmen igen. Jag har varit uppe på tok för sent på kvällarna och jag har varit ganska trött på jobbet. jag ser jobbet som en utmaning just nu och jag vet att jag kommer lära mig otroligt mycket denhär våren. jag tar mycket ansvar och det är jag glad för, hoppas bara att det uppskattas att jag är där så att man inte kämpar arslet av sig i onödan. det tror jag iofs inte.
Dagen har jag iallafall spenderat med min kära mor och syster, det blev myskläder, taco och film för hela slanten. Jag bestämde mig igår för att inte lyfta ett finger idag. suuuper skönt har det varit. Imorgon blir det promenad runt rålis och sen IKEA med min far. Ska kolla på lite nya grejer till min lght. Känns ganska tomt nu när jag har gjort mig av med min stora garderob som stod i stora rummet. blev liksom ett helt annat space där inne.
nej nu ska jag slänga mig i soffan.. nite på er alla. *pop*

oh by the way, jag saknar redan min bästa vän.

1 kommentar:

Anonym sa...

Selina kolla in min anya blogg i stället. www.mathuwee.devote.se Tänkte komma upp någon helg snart! :P Finns det plats i ditt place ;)