onsdag 21 januari 2009

Nu sitter jag som en drottning i min lilla soffa, tvn är på men jag kollar inte, tvätten är snart klar och jag har en nybäddad säng. Säg nått som slår en nybäddad säng?
Äntligen är jag frisk, jag har varit hemma från jobbet i två dagar nu och igår kändes det nästan som om jag hade liggsår på hela kroppen. så fort jag skulle kliva upp ur sängen sa min kropp emot så det blev att ligga nerbäddad och kolla på film hela dagen. BAAH sjukt tråkigt. Men dataaaadaaa nu är jag frisk och känner mig riktigt redo för att gå till jobbet imorgon. Jag har lite najsa nyheter som jag tänker dela med mig senare denna veckan beroende på om det går vägen. Känns verkligen som 2009 kommer bli ett super bra år.

Philip kom hem, för jag längtar efter dig...

Den nya serien The City är sjukt bra. och då menar jag inte handlingen för det är verkligen en kopia på the Hills men det är najs att se miljöerna dom rör sig i och SJÄLVKLART modet som är en sån brutal skillnad från resten av USA. snacka om inspiration.

Inga kommentarer: