söndag 4 januari 2009

SHEEEEEE'S ALIIIIIIIIVE!!!

Va ett jävla bra tag sen jag skrev nu, en månad nästan exakt? lovar att jag ska bli bättre på det men ibland tycker jag bara att det är förjävla tråkigt att skriva och andra gånger är det de enda som är kul om dagarna. Kanske därför jag aldrig kommer bli en såndär super pop bloggerska som alla läser. what a shame.

Iallafall, en månad har gått. Thailand va över förväntningarna, jag trodde att jag knappt skulle kunna gå ut på gatan utan att må illa eller känna mig äcklig av all lukt och lort som jag hört att den strörre delen av thailand ska bestå av. Men där hade jag allt hört fel för det va otroligt vackert och verkligen inte alls så äckligt. Självklart va lukten inte lika frisk som här och ibland kunde det nästan bränna till lite sådär mysigt i näsan när man gick förbi en moppe med torkad bläckfisk. Iofs är det ju bara jag som är lite överkänslig så lyssna inte på mig.
Det va iallafall underbart att få vara borta med min familj i två veckor. Jag har läst 3 böcker och tagit det sjukt lungt.
oooh.. by the way, jag är nästan kändis, ! jag har varit på samma strand där filmen the beach spelades in (vilket säkert 100000 andra svennar oxå har) med super hunken Leo dicaprio. Man blir ju nästan kändis bara av att tänka på den stranden. eller ? :P

Förövrigt så har det väll inte hänt så mycket, det nya året firades in med mamma och mina morförälldrar. Somna vid 10 i tolv och vakna av att mormor och morfar skrek GOTT NYTT ÅR!! Jag tänkte bara hej då 2008 och sen ropa sängen mitt namn.
2009 är sjukt välkommet!

Två av mina närmaste vänner är hemma över vintern och det känns nästan för bra för att vara sant. Vill dock inte att dom ska åka tillbaka till siná respektive adoptivländer. Dom hör bra här i sällskap av mig och alla andra som vill ha dom hemma. Nu är det bara Pat som saknas, typiskt att hon ska vara borta när phille är hemma.

Well that's it for tonight. Som sagt jag ska FÖRSÖKA att bli bättre på dethär, lovar inget. (:
Gnight. POSS
ps. hon fick sin Big tillslut, kanske vi alla kan få ett happy ending en vacker dag. I hope I do.

Inga kommentarer: